Kamp – Fotografia produktowa obuwia

Dla marki Kamp realizujemy zlecania fotografii obuwia. Wykonujemy zdjęcia zarówno produktowe, na białym tle, aranżowane oraz sesje zdjęciowe z udziałem modelki. Zastosowanie fotografii to: sklep internetowy, strona www, materiały reklamowe, social media. 

 

Fotografia produktowa obuwia – packshot

 

Dobra fotografia produktowa obuwia składa się kilka czynników. Odpowiednie oświetlenie, kąt ustawienia produktu czy zastosowanie prawidłowej ogniskowej obiektywu. W praktyce, do każdego rodzaju obuwia trzeba podejść troszkę inaczej. Inaczej się fotografuje tenisówki a inaczej sztyblety. Ważne jest także zachowanie powtarzalności przy wykonywaniu kolejnych zdjęć „głównych”. Czyli zdjęć, które będą pierwszą miniaturką danego modelu w sklepie. Zachowanie identycznego kąta i perspektywy fotografii pozwoli uzyskać porządek podczas przeglądania sklepu internetowego. 

Fotografia produktowa obuwia. Zdjęcia lookbook.
IMG_3805

Lookbook, zdjęcia aranżowane

 

Zdjęcia lookbook obuwia to fotografie na pograniczu fotografii produktowej oraz fotografii mody. Oprócz prezentowanego obuwia, równie ważna jest reszta stroju widoczna na zdjęciu. Nawet najlepszy but nie będzie wyglądał dobrze, jeżeli nie będzie skomponowany odpowiednio z resztą stroju. Dobrze również aby zdjęcia posiadały w sobie pierwiastek przykuwający uwagę. Może to być nietuzinkowa poza modelki, zastosowanie mocnych cieni, koloru lub zabieg trochę odwrotny. Jest nim pójście w minimalizm i symetrię. Wykonując zdjęcia obuwia na modelce dbamy o to, żeby fotografia był oryginalna i dawała w odbiorze więcej niż tylko poczucie przeglądania „zdjęć obuwia na nodze”. 

IMG_1617

Platformy sprzedaży

 

Sklep internetowy, strona www, instagram, facebook, zalando, amazon, allegro – to tylko kilka kanałów sprzedaży, z których można korzystać. Każda z nich to inne wymagania odnośnie wykonywanych fotografii. O ile zdjęcia do sklepu internetowego dają zwykle wiele miejsca na dowolność, tak np fotografie na platformę zalando mają długą specyfikację wymagań, które muszą spełnić wystawiane produktu. Do takich wytycznych może należeć: kolor tła, proporcje obrazu, ilość zajmowanej przez but powierzchni w kadrze czy nawet konkretne ustawienie produktu lub styl oświetlenia. Każdą realizacje fotografii obuwia należy najpierw skonsultować z klientem pod kątem zastosowań zdjęć, tak aby gotowe fotografie w pełni spełniały wymagania związane z publikacją.

Fotografia produktowa w Studio Blik

Zapoznaj się z naszą ofertą, klikając w ten link – fotografia produktowa.

Zostaw komentarz